1 maart 2013
Met onze groupon hebben we gegeten bij restaurant Posthoorn. Door onze kortingsbon konden we nu een keer eten bij een restaurant met een Michelin ster. De verwachtingen waren hoog gespannen vanwege de ster. Onze ervaringen liggen uiteen, omdat Ruud alle smaken geweldig vond en ik van mening ben dat er teveel verschillende smaken op mijn bord lagen. Als ik een hapje nam en de smaak was heerlijk, dan was dat hapje op en moest ik aan het volgende hapje beginnen. Teveel van het goede wat mij betreft, maar de gerechten waren allen subliem. Aan het begin van de avond ging het me allemaal te snel, omdat we ons aperitief nog niet op hadden en de volgende wijn al geschonken werd. Later werd dit bijgesteld en konden we lang genieten van onze gerechten. De wijnen die de gerechten begeleiden waren allen toppers. De service was goed, maar gereserveerd.
Resultaat: Luxe restaurant, kwalitatief zeer goed, uitzonderlijke smaken, professioneel personeel, maar voor ons iets teveel van het goede. Vooral ik voel me niet echt op mijn gemak in zo’n luxe restaurant, maar dat is persoonlijk.